4.8.2013

Se yö

Kesken TV:n katselun himo saa minut sohvalle kontilleen ja pepun heilumaan. Vain stringit jalassani ja pieni paita päälläni. "Haluan sua, olen ihan kosteana" kuiskaan ja hymyilen. Päätät kokeilla, onko asiassa perää. Haluankin sormesi sisälleni, kosteaan lämpimään pilluuni.

Olen polvillaan edessäsi, kyrpäsi soutaa syvälle kurkkuuni, kaon ja silmäni vettyvät. Silti en halua sinun lopettavan. Huohotan välillä kyrpä käsissäni, välillä nieleskelen spermaa, jota tihkuu terskastasi. Maistut ja tunnut hyvältä ja jykevältä.

"Haluatko takaapäin?". Pyllistän sängyn kulmalla ja työnnät rajusti kivikovan kyrpäsi sisääni. Kiimainen valitus karkaa huuliltani. Rintani ja poskeni vasten sänkyä vapisen kyrpäsi ottaessa minua, työnnyt rajusti sisään kerta kerran jälkeen. "Vikiset niin kiimaisesti, että nyt on pakko tulla", ehdit kertoa ennenkuin sykit spermasi pilluuni itsekin huohottaen halujasi ulos.

Runkkaat minua suosikkidildollani, hieron spermaista pilluani. Värisen huipulla kauan.

Huone on pimeä. Makaan kainalossasi ja silittelen rintakarvojasi. Juttelemme väsyneenä haaveistamme. Puhumme siitä peppupanosta, joka oli jäänyt. Käteni on siirtynyt kyrvällesi ja huomaan, kuinka se jälleen kovettuu. "Haluisin tän mun peppuun nyt. Jospa istun sen päälle", sanon ja kurotun samassa ottamaan liukkaria. Hämärässä en erota silmiäsi, mutta kuulen kiiman äänestäsi.

Kyrpä ja peppu voideltuna asettelen pimeässä kovaa elintä paikoilleen päälläsi kyykistyen. Vaivun alas ja kyrpäsi tunkeutuu peppuuni. Se tuntuu niin hyvälle. Hetken ratsastuksen jälkeen kellahdan selälleni, seuraat perässä ja jatkat peppuni panemista. Kova kyrpäsi hyväilee ja runnoo ja olen kiimasta sekaisin. Lopulta laukeat vielä ja saan spermasi myös suoleeni.

Pesun jälkeen, voipuneina, tyydyttyneinä, uni voi vihdoin erottaa meidät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti