2.5.2020

Mitä haluan ja mitä saan (2)

Jatkuu edellisestä postauksesta.

Ilmeisesti ei ole pienintäkään mahdollisuutta levähtää hetkeä, enkä tiedä haluanko edes lepoa, sillä koko kroppani ja mieleni janoavat lisää.  Tärähtelen ja huohotan, mutta pyynnöstäsi ponnistan itseni päällesi.
Seivästän itseni pystyssä seisovaan kyrpääsi. Se sujahtaa helposti erittäin märkään pilluuni, mutta täyttää minut juuri oikealla tavalla. Keräilen voimiani samalla kun puolittain makaan päälläsi ja puristelen kyrpääsi pillulihaksillani.  Nousen hieman, jotta pääset panemaan minua altapäin. Vingun kiimasta ja näen silmistäsi, että nautit myös.

Kun pysäytät hetkeksi, kohottaudun pystyyn ja aloitan ratsastuksen. Terskasi hieroo juuri oikeaa kohtaa sisälläni, se tuntuu niin sanomattoman hyvältä, että joudun pinnistelemään kaikin voimin, että pysyn pystyssä. Tavallaan haluan lisää, toisaalta tuntuu kuin kaikki voimat häviäisivät raajoistani. Koko vartaloni sykähtelee ja viiltävä kiiman aalto leviää pillustani.

"Haluan, että panet mua", saan soperreltua kun rysähdän päällesi.
Kieräytät minut selälleen sängylle. Levitän jalkojani, sillä pilluni janoaa yhä lisää, sitä pakottaa, sen on saatava kyrpäsi sisääni. Katselet minua, runkkaat hitaasti kovana seisovaa kyrpääsi, hymyilet. "Pyydä sitä", käsket. Pieni piru sisälläni ajattelee, että pyydä itse, halua minua niin, ettet voi pidätellä itseäsi, mutta sorrun anelemaan kyrpääsi: "Please, laita se kyrpä pilluuni, mä haluun sun ihanaa kovaa kyrpää".

Hitaasti kiusoitellen työnnät kyrpääsi sisääni. Yritän nauttia hitaasta hivutuksesta, tunnen joka sentin kun se hitaasti täyttää jo turvonnutta pilluani.
Vihdoin se on perillä, pysähdyt. Katsot silmiini ja näet himoni. "Anna mulle", anelen.

Panet mua rajusti ja pitkään. En tiedä kauan aikaa menee, en tiedä enää tunnenko jo kipua vai vain nautintoa. Pilluani ei ole käytetty viikkokausiin, se ei tiedä mitä tässä tapahtuu. Enkä tiedä minäkään. En pysty ajattelemaan mitään. On vain se kova kyrpäsi märässä pillussani ja se huumaava kihelmöinti joka leviää koko kroppaani.

Jossain kohtaa heität minut toisin päin, nostat peppuni pystyyn ja jatkat panoa takaapäin. Sopertelen, käytä mua, anna mulle, eikä päässäni ole mitään muuta ajatusta kuin tämä hetki.

Tunnen kyrpäsi paisuvan sisälläni, samalla tunnen oman kiimani kasvavan, ainut järkevä ajatus päässäni: älä vain lopeta liian aikaisin. Kyrpäsi paisuu ja samalla kun se sykkii spermat ulos, värisyttää orgasmi kehoani. Pilluni supistelee, jalkani pettävät altani, ja rojahdamme päällekkäin sängylle.

Ehkä hetki lepoa ja sitten voidaan leikkiä lisää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti