17.11.2019

Viime talven himo

Sun kädet on lämpimät mun lanteilla, tunnen niiden lämmön mun ohuen mekkoni läpi.  Sun huulet on märät ja pehmeät kun ne ahmii mun huulia. Me suudellaan intohimoisesti ja suun märkyys saa mun pilluni myös kostumaan. Tunnen kiiman nousevan kehossani nivusista ylöspäin. Se sekoittaa pään ja saa mut haluamaan lisää ja lisää...

Sun kädet seikkailee mun mekon alle ja mun vartalolle. Ne hivelee mun ihoa, ja saa mut värisemää himosta. Nipistät mun nänniä ja pienet salamat purkautuu mun sisällä.
Työnnän lantiotani sun kehoasi vasten. Hieron sun nivusia sormillani ja tunnen kuinka sun kyrpäs on jo lupaavan kovana.
Mä oon kärsimätön mutta yritän hillitä itseäni. Suudellaan ja sun kädet liikkuu kiihkemmin mun vartalolla. Mä hapuilen sun housuja alas... se kärsimättömyys...

Kun vaatteet on vihdoin riisuttu, ja makaat alasti sängyllä, suutelen sua kuumasti huulille ja istahdan sen jälkeen sun naamallesi. Hieron pilluani sun naamaan, tunnen kuinka sun kielesi seikkailee välillä klitallani, välillä pilluni onkaloissa.
Kumarrun ja tungen kyrpäsi kurkkuuni, imen sun terskaa ja otan välillä kyrpäsi kurkkuuni.Tunnen kuinka miltei tukehdun siihen ja samalla pilluni kostuu yhä enemmän. Pilluni hieroutuu naamaasi, kielesi saa minut yhä kiimaisemmaksi, ja haluan kyrpääsi sisälleni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti