6.7.2015

Yllätysvierailu yllätti positiivisesti

"Mitäs puuhaat?"
"Ootko kotona?"
"Mä oon siellä pian!"
Noin sä viestittelit....yllättäin.

Ja kun pääsit perille mä olin täällä valmiina odottamassa, alasti.
Astuit ovesta, suljit sen ja kaappasit mut halaukseen.
Käänsit mut seinää vasten ja kourit mun rintoja.
Sun kyrpäs kovettui nopsaa mun peppua vasten.

Kun vihdoin käänsit mut mä aukasin sun housut, pudotin ne alas ja otin kyrvästäsi kunnolla kiinni.
Painoit mut polvilleen ja työnsit kyrpää syvälle suuhuni. Ei aikaakaan kun se seisoi isona ja kovana ja tunkeutui mun kurkkuuni.

Jotenkin me päädyttiin mun sängylle. Sä nuolit mun pillua ja peppua takaapäin ja sitten edestä päin, mä voihkin ja vempuloin kun se tuntui vaan niin hyvälle.

Olin luullut että mun kiima oli jotenkin syvällä eikä se nousis esille kovin helposti, mutta kyllä se sieltä löytyi. Aaah, olin kaivannut sitä, kuitenkin :)

Mun pillu kostui läpimäräksi kun hieman sormetit, ja sitten oli aika saada sitä sun kyrpää sisääni.
Ja kyllä se tuntuikin hyvältä kun rajusti nait useammasta suunnasta. Välillä mä ratsastin ja nautiskelin hieman hitaampaan tahtiin, paitsi kun tunsin kiiman sykkivän kiivaammin...

Lopulta pyöräytit mut kontilleen, annoit kyrpää jo todella turvonneeseen pilluuni. Tunsin sun kyrpäs paisuvan entisestään, kunnes sykit spermat pilluuni. Oli ilo kuunnella ääntelyäsi ja tuntea kyrpäsi syke.

Hikisenä makoilimme hetken sängyllä, ennen kuin sun oli lähdettävä.

Kiitos vierailusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti